Μενού

Μπορώ να κάνω άσκηση;

Ναι, απολύτως. Στο κάτω-κάτω, η εγκυμοσύνη και ο τοκετός απαιτούν μέγιστη απόδοση από τον οργανισμό σας: αντοχή, δύναμη, ευελιξία και εσωτερική ηρεμία είναι ο ιδανικός τρόπος να προετοιμαστείτε για τον τοκετό.  Η γυμναστική, η απαλή αερόβια άσκηση και το stretching, το κολύμπι, το τρέξιμο, η πεζοπορία και η ποδηλασία είναι ιδανικά για τις έγκυες γυναίκες.

Ακατάλληλα είναι αθλήματα, όπως η ιππασία, το σέρφινγκ ή το σκι, διότι ο κίνδυνος πτώσης είναι πολύ υψηλός. Το σκουός, το τένις και το γκολφ δεν είναι κατάλληλα επίσης διότι απαιτούν σπασμωδικές κινήσεις.

Νέες δοκιμές έχουν αποδείξει ότι οι γυναίκες που ασκούνται σε μέτριο βαθμό αλλά τακτικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, γεννούν πιο δυνατά και πιο υγειή μωρά από τις μη-δραστήριες μητέρες.