25 Μαΐου 2013
Οι καταναλωτές (8400 ερωτηθέντες) και πάλι ψήφισαν την HiPP ως την πιο βιώσιμη εταιρία στη Γερμανία το 2013.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους για την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε μας. Την ίδια στιγμή, η ψηφοφορία των καταναλωτών είναι ένα κίνητρο για την HiPP να συνεχιστούν οι προσπάθειες για να εξασφαλιστεί η περαιτέρω παροχή αξιόπιστων και υψηλής ποιότητας βιολογικών προϊόντων. Ήδη το 2011 και το 2012 η HiPP ψηφίστηκε ως η πιο βιώσιμη εταιρία στη Γερμανία στο περιοδικό ‘’Wirtschaftswoche’’ μέσω αντιπροσωπευτικών ερευνών καταναλωτή .
Φέτος επίσης η HiPP εξελέγη ο ξεκάθαρος νικητής ανάμεσα σε 103 εταιρείες σε 17 τομείς. Στη δεύτερη και τρίτη θέση ήταν αντίστοιχα η εταιρεία κατασκευής οικιακών συσκευών Miele και η αλυσίδα πολυφαρμακείων Dm.
Τις τρεις τελευταίες θέσεις κατείχαν η McDonald's και τα καταστήματα ρούχων H&M και ΚΙΚ. Η έρευνα έδειξε συνολικά ότι οι καταναλωτές επιλέγουν μια εμπορική επωνυμία, όχι μόνο λόγω του ίδιου του προϊόντος, αλλά και λόγω της προσήλωσης της εταιρείας στους τομείς περιβαλλοντικών και κοινωνικών θεμάτων.